Default Store View

Uw winkelmandje is leeg.

Uw winkelmandje is leeg.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

VERZENDING & LEVERING

Verzending & Levering

Bestellingen binnen Nederland zijn vanaf € 25,- gratis. Voor overige verzendingen zie onderstaand schema.


Overige Verzendtarieven:

     Landen Uw bestellingen tot:
Vlag Nederland   Nederland €25,- / €4,95 (anders gratis)
Vlag Belgie   België €50,- / €5,95 (anders gratis) 
Vlag Duitsland   Duitsland €50,- / €5,95 (anders gratis) 
Vlag Oostenrijk   Oostenrijk €50,- / €5,95 (anders gratis) 
Vlag Frankrijk   Frankrijk €75,- / €8,95 (anders gratis) 
Vlag Spanje   Spanje €75,- / €8,95 (anders gratis) 
Vlag Engeland   Engeland €75,- / €8,95 (anders gratis) 
Vlag Europa   Overig Europa €100,- / €17,95 (anders gratis) 

 

Verzenden en ontvangen:

Vanaf het moment van verzenden is uw pakket bij ons verzekerd. U dient bij ontvangst van uw pakket te tekenen bij onze vervoerder als bewijs van ontvangst.
Hebt u geen pakket ontvangen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice onder vermelding van uw naam en bestelnummer, zodat wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgdragen.


Niet thuis?

  • Is uw pakket misschien bij uw buren afgegeven?
    • Dan hebt u hiervan schriftelijk bericht ontvangen
  • Controleer via Track & Trace
    • Het pakket kunt u traceren. U ontvangt een mail met een track & trace nummer van onze vervoerder, wanneer uw pakket onderweg is.

Levertijden 2-5werkdagen


Onze goederen zijn veelal voorradig en wij hanteren een levertijd binnen 5 werkdagen. Mocht een product niet voorradig zijn, dan wordt dit direct kenbaar gemaakt op onze site.
Kunnen wij door welke omstandigheden dan ook niet tijdig leveren, dan zullen wij u via email hiervan altijd op de hoogte brengen.

Alternatief bezorgadres:


Zorg dat u aanwezig bent wanneer u bericht ontvangt als het pakketje onderweg is. Dit is voor onze vervoerders het meest efficiënte werken. Wanneer u door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn, kunt u een alternatief bezorgadres opgeven. Veelal wordt ook een werkadres opgegeven als bezorgadres. Dit is voor onze vervoerders de meest snelle en efficiënte manier van leveren. Uw bestelling zal dan op uw alternatieve adres worden aangeboden.  

 

Bestelprocedure

U hebt een product van ons gezien en wilt dit graag bestellen. Hoe doet u dat:

 

1. Selecteren

  • U selecteert een product en besteld het juiste aantal (deze geeft u in het witte vakje in). Verkeerd bestelt? kies de prullenbak en uw bestelling wordt uit de winkelwagen verwijderd. U kunt terug naar het overzicht om verder te bestellen. Alle andere bestelde producten blijven in uw winkelwagen staan.

 

2. Kies overzicht of winkelwagen: 

  • Hier ziet u uw bestelling

 

3. Afrekenen:

  • U bent klaar met winkelen, dan kunt u op de knop “afrekenen” klikken. U maakt vervolgens uw account aan of vult uw factuuradresgegevens in. Hebt u een alternatief bezorgadres, vul dan ook het bezorgadres in.

 

4. Leverinformatie: 

  • Alvorens uw bestelling is afgerond vragen wij u om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.

 

5. Betaalmethodes:

  • Hier kiest u uw betaalmethode

 

6. Orderbevestiging:

  • Wanneer alles is afgerond en de betaling is afgehandeld, ontvangt u van ons een orderbevestiging met daarop alle gegevens van uw bestelling.

 

7. Uitlevering:

  • U ontvangt een melding wanneer uw bestelling bij ons de deur uit gaat.

 

Fout geplaatste bestelling?

Het kan gebeuren dat u per ongeluk een verkeerd artikel heeft besteld en dat de betaling al helemaal is afgerond. Geen probleem, wij zullen u hierbij helpen om deze fout herstellen. U kunt dan contact met ons opnemen via onze klantenservice: klantenservice@bed-fashion.nl